Για όλους όσους θα τρέξουν σε Μαραθώνιο και δεν γνωρίζουν πότε να πραγματοποιήσουν μία συνεδρία μασάζ!

Κάθε αθλητής ο οποίος βρίσκεται σε πρόγραμμα προετοιμασίας αυτή τη περίοδο έχει προσαρμόσει το πρόγραμμα διατροφής και γυμναστικής σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες. Οι περισσοτεροι από αυτούς έχουν συμπεριλάβει μία συνεδρία μασάζ σε εβδομαδιαία βάση καθώς βοηθάει σημαντικά στη μείωση του κινδύνου τραυματισμών.
Για τους παραπάνω αθλητές λοιπόν καλό θα ήταν το «δυνατό» μασάζ (για παράδειγμα μία συνεδρία deep tissue) να πραγματοποιηθεί 5-6 μέρες πριν τη μεγάλη διαδρομή. Κάθε οργανισμός ανταποκρίνεται διαφορετικά στο μασάζ γι’ αυτό και δεν θα πρέπει να διακινδυνεύσετε να μάθετε λίγες ημέρες πριν, πως θα ανταποκριθεί ο δικός σας οργανισμός σε περίπτωση που δεν έχετε ξανακάνει.

Αν νιώθετε έντονη την επιθυμία να κάνετε ένα μασάζ 1-2 ημέρες πριν το μεγάλο event  τότε επιλέξτε μία πιο χαλαρωτική συνεδρία, ένα μυοχαλαρωτικό μασάζ. Οι συνεδρίες μασάζ λίγες ημέρες πριν είναι καθαρά για ψυχολογικούς λόγους, για να ηρεμήσετε, να «αδειάσει» το κεφάλι σας, να αποβάλλετε το στρες και δεν θα πρέπει να έχετε την προσδοκία ότι θα ξεπεράσετε σοβαρά προβλήματα τραυματισμών.

Μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2011 έδειξε ότι το δείγμα αθλητών που λάμβανε τακτικά μασάζ είχαν διπλάσιες πιθανότητες να τερματίσουν από τους αθλητές που δεν είχαν κάνει μασάζ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Για όλους εσάς που θα τρέξετε είτε στο Spetses Mini Marathon  είτε στον Μαραθώνιο της Αθήνας ή σε οποιονδήποτε αγώνα θα πρέπει η συνεδρία deep tissue να πραγματοποιηθεί 5-6 μέρες πριν. Όσο πλησιάζει η μέρα του αγώνα τότε θα πρέπει να περάσετε σε μία μυοχαλαρωτική συνεδρία μασάζ η οποία θα αποβάλλει το άγχος και το στρες για τον μεγάλο αγώνα.